Новодністровська ТГ

Дністровський район Чернівецька область

Звіт міського голови про роботу органів місцевого самоврядування Новодністровської міської ради у 2023 році

Дата: 21.11.2023 15:18
Кількість переглядів: 387

 

Впродовж 2023 року відбулося 18 сесій Новодністровської міської ради, 8 з них – позачергові. В цілому прийнято 195 рішень. На 15-ти засіданнях виконавчого комітету (4 з них позачергові) ухвалено 239 рішень

 

Діяльність органів місцевого самоврядування забезпечують 60,5 працівників виконавчих органів Новодністровської міської ради (штатна чисельність працівників виконавчих органів становить 70,5 шт.од.). Протягом 2023р. з виконавчих органів Новодністровської міської ради звільнилося 6 працівників, прийнято 1 особу. 17 працівників пройшли курси підвищення кваліфікації та отримали відповідні сертифікати.

 

ФІНАНСИ (за 9 місяців 2023 року)

ДОХОДИ ‑ 125 057,6тис.грн.

До загального фонду міського бюджету надійшло 106 507тис.грн.,

в тому числі міжбюджетних трансфертів ‑ 15 630тис.грн., це:

з державного бюджету

15 176,6тис.грн. ‑ освітньої субвенції;

453,6тис.грн. ‑ додаткової дотації на здійснення повноважень ОМС та на здійснення переданих видатків;

з інших бюджетів:

404,7тис.грн. ‑ іншої дотації;

67,5тис.грн. – іншої субвенції;

Податкові та неподаткові надходження всього склали 90 404,8тис.грн., з них:

71 645,8тис.грн. ‑ ПДФО (в тому числі податок з військових – 36 576тис.грн.);

1 949,7тис.грн. ‑ податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

5 212,7тис.грн. ‑ земельного податку;

6 273,6тис.грн. ‑ єдиного податку;

4 117,6тис.грн. ‑ акцизного податку.

До спеціального фонду міського бюджету надійшло 18 550,5тис.грн., в т.ч.:

3 238,6тис.грн.‑ власних надходжень бюджетних установ і організацій,

13,9тис.грн.‑ екологічного податку,

51,8тис.грн.‑ внесків до цільового фонду,

246тис.грн.‑ надходження від продажу землі і майна,

15 000тис.грн.‑ інші субвенції (кошти Укргідроенерго).  

ВИДАТКИ 123 609,8тис.грн.

Кошти загального фонду використані:

56 262,8тис.грн.‑ оплата праці з нарахуваннями на неї;

4 123,1тис.грн.‑ придбання предметів, матеріалів і обладнання;

1 324,2тис.грн.‑ оплата продуктів харчування;

5 780,9тис.грн.‑ оплата послуг (крім комунальних);

104,7тис.грн.‑ видатки на відрядження;

8 783,9тис.грн.‑ оплата комунальних послуг та енергоносіїв;

489тис.грн.‑ оплата окремих заходів з реалізації державних (регіональних) програм;

891,0тис.грн.‑ соціальне забезпечення,

29,9тис.грн.‑ інші поточні видатки

7 173,0тис.грн.‑ капітальні трансферти (субвенція державному бюджету).

15 335,2тис.грн.‑ поточні трансферти, з них:

7 238,6тис.грн.‑ підтримка комунальних установ міста,

523,6тис.грн.‑ субвенція іншим місцевим бюджетам,

10,7тис.грн.‑ субвенція державному бюджету,

4 023,0тис.грн.‑ перерахування реверсної дотації.

Органи управління ‑ 16 472тис.грн., з них:

15 095тис.грн.‑ оплата праці з нарахуваннями,

523тис.грн.‑ оплата комунальних послуг та енергоносіїв,

379,7тис.грн.‑ інша діяльність в сфері державного управління.

Освіта ‑ 46 590тис.грн., з них:

12 183,0тис.грн.‑ ЗДО «Ромашка» і «Радість»,

26 224тис.грн.‑ ОЗЗСО «Новодністровська гімназія» та ЗЗСО ІІ – ІІІст.;

1 023,1тис.грн.‑ Будинок дитячої творчості;

454,8тис.грн ‑ Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників

1 640,7тис.грн.‑ Централізована бухгалтерія та господарська група

Охорона здоров’я ‑ 6 604,7тис.грн., з них:

5 742,4тис.грн.‑ КНП «Новодністровська міська поліклініка»,

862,2тис.грн.‑ КНП «Центр ПМСД».

Соціальний захист.

3 105,0тис.грн.‑ КУ «Центр надання соціальних послуг»;

268,2тис.грн.‑ поховання учасників бойових дій внаслідок війни;

884,9тис.грн.‑ підтримка ВПО;

87,0тис.грн.‑ заходи з питань дітей та заходи з питань сім’ї;

609,9тис.грн.‑ підтримка малозабезпечених громадян;

70,0тис.грн.‑ надання соціальних гарантій громадянам, які надають соціальні послуги людям похилого віку, особам з інвалідністю, хворим які не здатні до самообслуговування.

Культура і мистецтво ‑ 1 694,6тис.грн.,

2 505,0тис.грн.‑ музична школа;

96,9тис.грн.‑ міська бібліотека;

194,8тис.грн. – міський історичний музей;

510,5тис.грн.‑ БНДТ «Молодіжний»

770,4тис.грн.‑ централізована бухгалтерія (3шт.од.) та господарська група (5шт.од.).

Фізична культура і спорт ‑ 3 836,4тис.грн., з них:

3 511,4тис.грн.‑ КУ «Новодністровська дитячо-юнацька спортивна школа»;

328,9тис.грн.‑ централізована бухгалтерія.

Житлово-комунальне господарство ‑ 8 702,0тис.грн.

173,9тис.грн.‑ забезпечення надійної та безперебійної експлуатації ліфтів;

4 906,3тис.грн.‑ благоустрій міста (в тому числі вуличне освітлення – 3 621,7тис.грн.);

3 621,7тис.грн.‑ діяльність водопровідно-каналізаційного господарства;

Видатки розвитку:

12 570,5тис.грн.‑ капітальний ремонт автомобільних доріг комунальної власності (в т.ч. реконструкція перехрестя)

3 791,3тис.грн.‑ реконструкція мереж водопостачання та водовідведення

1 424,6тис.грн.‑ капітальні ремонти в комунальних закладах і житловому фонді (покрівля)

13 007,9тис.грн.‑ заходи з мобілізаційної підготовки, національної безпеки, потреби ТРО (в тому числі придбання ПММ, автомобільних шин, квадрокоптера)

45,0тис.грн.‑ заходи громадського порядку та безпеки (відеоспостереження, в т.ч. заборгованість минулого року- 16,4тис.грн.)

4 023,0тис.грн.‑ реверсна дотація;

88,6тис.грн.‑ за утримання громадянки в Територіальному центрі соціального обслуговування Сокирянської ТГ.

693,9тис.грн.‑ КП «ТРК На своїй хвилі» (в т.ч. 60тис.грн внесків у статутний фонд)

1 315,0тис.грн.‑ внески до статутного капіталу КП «Новодністровській житловик»

350,0тис.грн.‑ внески до статутного капіталу ДКП «Управління «Тепловодоканал»

 

ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРОЕКТИ

У 2023 році завдяки успішній підготовці та реалізації проєктів:

1.Розпочато проект «Реконструкція мереж водопостачання та водовідведення міста Новодністровськ для облаштування малоповерхової блокованої забудови для внутрішньо переміщених осіб». Загальна вартість проекту 10 млн.грн, з них 5млн.грн. планується освоїти у 2023 році. Будівництво здійснюється за рахунок коштів ПрАТ «Укргідроенерго», які виділяються на розвиток соціальної сфери міста.

2.Виконуються роботи з реалізації проекту «Реконструкція перехрестя на розі вулиць Буковинської і Подільської у м.Новодністровськ». Вартість проекту 29 млн.грн. Основні роботи планується завершити у поточному році. Будівництво здійснюється за рахунок коштів ПрАТ Укргіроенерго, які виділяються на розвиток соціальної сфери міста.

3.Проводився капітальний ремонт вулиць комунальної власті (облаштування бруківки, тротуарів) в центральній частині міста на 1,5 млн. гривень. Роботи буди виконані за рахунок коштів міського бюджету

4.В рамках міжнародної співпраці та донорської допомоги Україні отримано дизельний генератор потужністю 1400 КВт від Урядового агентства стратегічних резервів Польщі, вартістю понад 11 млн. гривень. Наразі триває його монтаж та заживлення за кошти міського бюджету. Прогнозна вартість робіт 1 млн.грн.

5.Проведено капітальний ремонт покрівлі житлових будинків 19 та 20 м-ну «Сонячний» (1,2млн.грн.) за рахунок коштів міського бюджету.

6.Проводяться роботи з капітального ремонту укриття в Новодністровському опорному закладі загальної освіти «Новодністровська гімназія» в рамках реалізації державної програми субвенцій на облаштування безпечних умов у закладах загальної середньої освіти. Загальний бюджет програми 1,4тис.грн., з них 1 млн. – кошти державного бюджету., 400тис.грн.‑ кошти міського бюджету.

7.До реалізації на наступний рік готується проект облаштування ритуальної зали в місті (проект готується на експертизу), реконструкція вхідних груп КУ «Центр надання соціальних послуг» та управління соціального захисту міської ради (проекти виготовляються), встановлення двох ліфтів в житловому будинку 1Б м-ну «Діброва», освітлення міста та благоустрій (проекти в розробці).

 

ВІДДІЛ З ПИТАНЬ НС, ЦЗН, МР та ВОС

Мобілізаційна робота:

Відповідно до звірки з другим відділом Дністровського РТЦК та СП, на військовому обліку міста перебуває всього: 2 470 осіб, з них:

- 125 осіб офіцерського складу;

- 72 жінки;

- 268 призовників;

- 1 310 осіб придатних до військової служби, з них 69 – учасники бойових дій;

- 695 осіб ‑ обмежено придатних до військової служби;

- близько 400 осіб несуть військову службу в різних родах військ

В 2023 році проводиться приписка до призовної дільниці 45 юнаків 2007 року народження.

 

Заходи цивільного захисту населення:

Налаштовано систему оповіщення «Повітряна тривога». Для оперативного інформування про загрозу встановлені три генератори акустичних коливань (сирени), які подають звуковий сигнал (задіюються дві з них). Крім того, повідомлення про тривогу надсилаються в соцмережах.

Визначено відповідальних осіб та облаштовано на території міста 9 пунктів незламності (загальна кількість місць – до 300), три з них при можливості можуть працювати цілодобово. Всі пункти незламності укомплектовані обігрівачами, генераторами, забезпечені інтернетом, два з них мають власний старлінк.

На випадок повітряної загрози для жителів міста облаштовані сховище та найпростіші укриття (15 шт) в підвальних приміщеннях житлових будинків та комунальних закладах і в будівлі Новодністровської дільниці електрозв’язку Чернівецької філії ПАТ «Укртелеком»

 

Видатки на Програму підтримки підрозділів ТО та ЗСУ у 2023 році

3500,0тис.грн – в/ч А7035;

5238,0тис.грн. - НГУ 3113;

800,0тис.грн – на капітальний ремонт (ПКД, експертиза) військового містечка в/ч А 7035;

500,0тис.грн. – А 4576;

436,4тис.грн ‑ забезпечення паливно-мастильними матеріалами;

1049,7 тис. грн - автошини для потреб тероборони (73 шт.);

921,0тис.грн.- квадрокоптери DJII Mavic3- 6 шт. для ВЧ А7220.

Всього:12 млн 445тис 100грн.

 

Розпорядженням міського голови від 24.08.2023 року № 152-р створено Раду з питань внутрішньо-переміщених осіб при Новодністровській міській раді.

 

ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНИМ МАЙНОМ

Планування та звітність. Систематично проводиться аналіз виконання програм:

  • Програма соціально-економічного і культурного розвитку Новодністровської ТГ на 2022- 2023 роки,
  • Стратегія розвитку міста Новодністровськ до 2025 року
  • Програма розвитку малого і середнього підприємництва у Новодністровській ТГ на 2023 – 2024 роки
  • Програма «Благоустрій та поводження з твердими побутовими відходами Новодністровської ТГ на 2023-2024 роки»;
  • Програма утримання об’єктів та майна комунальної власності Новодністровської територіальної громади на 2023-2024 роки;
  • Перелік об’єктів комунальної власності територіальної громади міста Новодністровськ, що підлягають приватизації в 2023 році.

Управління комунальним майном

Протягом 2023 року здійснювалися заходи щодо ефективного використання майна комунальної власності. На розгляд міської ради підготовлені проекти, прийнято 13 рішень, в тому числі:

  • безоплатно до комунальної власності Новодністровської ТГ з власності ППО «Дністровської ГЕС» прийнято рухоме майно для забезпечення функціонування денного стаціонару КНП «Центр ПМСД».
  • безоплатно з власності ПрАТ «Укргідроенерго» прийнято систему відводу фільтраційних вод з нижнього б’єфу Дністровської ГЕС та передано в оперативне управління ДКП «Управління Тепловодоканал».
  • безоплатно в комунальну власність з власності Державного агентства стратегічних резервів (Польща) прийнято генератор потужністю 1400 кВА/50ГЦ, який переданий в оперативне управління ДКП «Управління «Тепловодоканал» для забезпечення сталого електропостачання об’єктів підприємства в період можливого відключення штатної мережі електропостачання.
  • прийнято три рішення про передачу військовим частинам майна: квадракоптери (6 шт. на загальну суму 921,0тис.грн) та автошини (73 шт.на загальну суму 1 049,7тис.грн.)

До Переліку об’єктів комунальної власності територіальної громади міста Новодністровськ, що підлягають приватизації в 2023 році, увійшло 9 об’єктів. Проведено 4 засідання аукціонної комісії. Протягом 2023 року оголошено через електронну торгову систему аукціон з умовами щодо приватизації:

Крім того, до приватизації підготовлені 4 об’єкти:

  • незавершеної будівництвом панчішно-шкарпеткової фабрики (резервуари насосної станції ІІ підйому із монолітного залізобетону, площею 261,8 кв.м та розпочаті будівництвом очисні споруди, площею 580,0 кв.м.);
  • нежитлові приміщення площею 189 кв.м;
  • недобудований готель на 52 місця.

Сформовано та щорічно оновлюється Перелік нерухомого майна, яке перебуває у комунальній власності Новодністровської міської територіальної громади.

Одним із важливих джерел наповнення місцевих бюджетів та фінансової можливості утримання в належному стані комунального майна є передача його у користування на умовах оренди. Відділом систематично проводиться аналіз стану надходжень коштів від передачі в оренду комунального майна. Щомісячно міський бюджет поповнюється в середньому на суму близько 164тис.грн. За 9 місяців 2023 року сума надходжень від оренди майна склала 1 475,7тис.грн.

Станом на 01.11.2023р. року в оренді перебуває 81 об’єкт нерухомого майна загальною площею 7229,76кв.м.

Передано в оренду на пільгових умовах 24 об’єкти нерухомого майна.

Проведено 11 засідань конкурсної комісії на право оренди комунального майна.

Сформовано Перелік першого типу об’єктів оренди, які підлягають передачі в оренду на аукціоні та Перелік другого типу об’єктів оренди, які не підлягають передачі в оренду на аукціоні. До переліків додатково включено 9 об’єктів. Переліки постійно доповнюються та коригуються.

Проводиться робота щодо внесення інформації про вільні приміщення в систему електронних аукціонів «ProZorro оренда».

Підготовлено до передачі в оренду шляхом аукціону 2 нежитлових приміщень площею 309,8кв.м. Проведено 4 засідання аукціонної комісії. За результатами аукціонів щомісячні надходження від оренди цього комунального майна збільшаться на 10тис.грн.

Розглянуто 11 звернень на продовження терміну дії договорів оренди, щодо яких підготовлено додаткові угоди на продовження.

Завдяки передачі приміщень в оренду вдалось розмістити соціально важливі служби, зокрема районе відділення Чернівецької обласної організації ТОВ «Червоний Хрест України», сучасний центр для молоді (коворгінг). Також шляхом передачі в оренду задіяні приміщення першого поверху поліклініки, що тривалий час не використовувались.

Публічні закупівлі

Закупівлі за бюджетні кошти здійснюються згідно чинного законодавства з використанням електронної системи закупівель з метою відбору постачальника товару, надавача послуги та виконавця робіт. У 2023 році:

- оголошено 21 процедуру закупівель (відкриті торги з особливостями) на очікувану вартість 47 716,0 тис.грн, фактично укладено договорів на суму 44 880,8тис.грн;

- укладено 206 прямих договорів (без використання електронної системи закупівель) на суму 8 367,7 тис.грн. та оприлюднено звіти про проведення даних процедур.

Загальна економія бюджетних коштів за результатами проведення закупівель через електронну систему закупівель склала 2 835,2тис.грн.

Цінова політика

Протягом 2023 року прийнято 15 рішень з питань ціноутворення.

У зв’язку із змінною складових тарифу та з метою забезпечення стабільної роботи ДКП Управління «Тепловодоканал» опрацьовано розрахунки щодо корегування тарифів на водопостачання та водовідведення і підготовлено проект рішення на розгляд виконавчого комітету. Тарифи встановлені рішеннями виконавчого комітету від 09.02.2023 року №11/2.

Розглядалися від філії «Дирекція з будівництва Дністровської ГАЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» та вивчалися розрахунки щодо корегування тарифів на комунальні послуги в багатоквартирному житловому будинку №13 м-ну «Сонячний». Протягом січня-жовтня 2023 року підготовлено та винесено на розгляд виконавчого комітету 11 проектів рішень.

Враховуючи зміну вартості складових тарифу, з метою забезпечення надання якісних послуг з вивезення побутових відходів, опрацьовано розрахунки і підготовлено проект рішення щодо корегування ТОВ «Аванті+» тарифів на надання послуг з поводження з побутовими відходами по м.Новодністровськ (ріш. від 09.11.2022 року № 161/24).

З метою приведення до відповідності (факту) норм з вивезення побутових відходів укладено договір з Державним підприємством «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства». Проведено фактичні заміри утворених побутових відходів у м.Новодністровськ. Наразі отримано науково-технічний звіт та підготовлено проект рішення виконавчого комітету для затвердження.

Опрацьовано розрахунки на платні медичні послуги КНП «Новодністровська міська поліклініка» та підготовлено відповідний проект рішення, який буде винесено на затвердження чергового засідання виконавчого комітету в листопаді.

Опрацьовано розрахунки та підготовлено проект рішення щодо встановлення тарифів на платні соціальні послуги, які надаються КУ «Центр надання соціальних послуг Новодністровської міської ради» (рішення виконавчого комітету від 08.12.2022 року №179/25).

Податкова політика

Новодністровська міська рада постійно співпрацює з податковими органами та Пенсійним фондом щодо скорочення податкового боргу до місцевого бюджету. Здійснюється аналіз переліків платників податків, за яким рахується податковий борг з місцевих податків та зборів. В межах компетенції проводиться робота з такими боржниками, а саме: надсилаються листи-попередження з врученням під підпис, проводяться зустрічі з підприємцями, депутатами та представниками податкової служби з метою проведення роз’яснювальної роботи.

Для забезпечення повноти сплати податків проводилася робота з підприємствами реального сектору економіки міста, у яких спостерігалося зменшення сплати податку на доходи фізичних осіб із заробітної плати порівняно з попередніми періодами.

З метою наповнення бюджету громади постійно здійснюється інформаційно-роз'яснювальна робота серед жителів громади щодо своєчасності та повноти сплати податків. Інформація розміщується на офіційному сайті міської ради.

Проводиться аналіз стану розрахунків з бюджетом основними бюджетоутворюючими підприємствами по податку, платі за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, акцизному податку з реалізації підакцизних товарів, єдиному податку, туристичному збору; складались аналітичні довідки для вжиття управлінських заходів.

За результатами проведеної роботи, враховуючи те, що основним джерелом надходжень місцевих бюджетів мають стати власні доходи, прийнято рішення про корегування місцевих податків та зборів. Розроблено проект рішення міської ради «Про встановлення ставок та пільг із сплати місцевих податків і зборів», який був опрацьований спільно з Координаційною радою з питань розвитку підприємництва при виконавчих органах Новодністровської міської ради (протокол засідання від 26.05.2023р.) та затверджений рішенням міської ради від 30.05.2023 року № 94. Дані ставки податків почнуть діяти з 2024 року.

Протягом 2023 року робочою групою по легалізації тіньової зайнятості та неофіційних заробітків проведено 4 перевірки щодо обстеження дотримання трудового законодавства України, перевірено 50 суб’єктів господарювання. Виявлені порушення, проведена роз’яснювальна робота про що складено 4 протоколи.

З метою розвитку малого та середнього підприємництва постійно надається інформаційна підтримка бізнесу , а саме інформація щодо державних та регіональних програм підтримки бізнесу. З  метою посилення діалогу на рівні територіальної громади щодо зменшення рівня «тіньової зайнятості» та, відповідно, збільшення надходжень до місцевого бюджету 12.10.2023 року за участю Департаменту регіонального розвитку ЧОВА проведено робочу зустріч-семінар на який представлено підприємцям діючі міжнародні, державні та регіональні програми підтримки суб’єктів господарювання в умовах воєнного стану

Моніторинг ефективності діяльності комунальних підприємств за 2022-2023 роки.

Відділом щоквартально розглядаються звіти про виконання фінансових планів комунальними підприємствами міста: КП ТРК «На своїй хвилі», ДКП «Управління «Тепловодоканал», КНП «Центр ПМСД», КНП «Новодністровська міська поліклініка», КП «Новодністровський міський ринок» тощо, про що були прийняті відповідні рішення виконавчого комітету (10 рішень).

Крім того, опрацьовані та плануються до затвердження фінансові плани на 2024 рік вказаних підприємств

Затверджено план заходів з підготовки об’єктів соціальної сфери та житлово-комунального господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2023/24 року та його сталого проходження. Двічі на місяць інформація щодо проведеної згідно плану роботи узагальнюється, інформація передається до Чернівецької ОДА.

Сфера торгівлі і послуг

Торгівельна мережа міста поступово розвивається. Разом з тим розвивається і сфера послуг. Приватні підприємці та юридичні особи продовжують відкривати об’єкти торгівлі та сфери послуг.

Станом на 01.11.2023 року торговельне обслуговування населення міста забезпечують 180 об’єктів роздрібної торгівлі, в т.ч. 49 об’єктів з продажу продовольчих товарів, 120 об’єктів з продажу непродовольчих товарів, 11 об’єктів з продажу змішаних товарів та 18 закладів громадського харчування, 46 об’єктів сфери послуг, які належать як юридичним так і фізичним особам-підприємцям. В поточному році відкрито або відновлено роботу 15 об’єктів торгівлі та мобільного харчування, а саме:

  • Магазин «є ПИВО»;
  • Магазин «Модний стиль»;
  • Магазин «Розквітай»;
  • Магазин «Новод Тех»;
  • Магазин «Ветеринарна аптека»;
  • Магазин «Bohach style»;
  • Магазин «Лювін»;
  • Магазин «Єва»;
  • Магазин «Світ білизни»;
  • Магазин «Фрукти овочі»;
  • Кафе «Форест»;
  • Магазин «Модерн»;
  • Магазин «Ліниві ручки»;
  • Магазин «Мамині».

Також на території міста своє представництво відкрила одна з найбільших торговельних мереж України, компанія «АТБ-маркет» ‑ магазин «Продукти 246». Вкладено інвестиції у матеріально-технічну базу об’єкта торгівлі, благоустрій прилеглої території, створено робочі місця, розширено асортимент продовольчих товарів.

Також відкрито мережевий магазин «Аврора».

У сфері побутового обслуговування продовжує працювати 48 підприємницьких структур. Перше місце і надалі займає послуга з надання перукарських послуг (11 структурних одиниць). У 2023р. в місті розпочала роботу автомийка та салон краси.

Крім того, відділом забезпечено розгляд заяв суб’єктів господарювання з питань організації сезонної, святкової виїзної торгівлі, надання послуг у сфері розваг (три дозволи на розміщення дитячих атракціонів та цирку «Шапіто»).

Міський ринок. На ринку розміщено 620 торгових місць, на яких здійснюють торговельну діяльність 400 осіб. 255 з них – СПД, 25% з них ‑ СПД, які здійснюють продаж продовольчих товарів, 30% - СПД, які здійснюють продаж непродовольчих товарів, 45% ‑ які здійснюють продаж сільськогосподарської продукції. Для виробників сільськогосподарської продукції відведено 120 торгових місць та створені відповідні умови.

Постійно проводиться упорядкування території міського ринку, відкриваються нові об’єкти торгівлі (протягом 2023 року відкрито 2 нових стаціонарних об’єкти торгівлі). Продовжують будівництво ще 3 об’єкти торгівлі та звернулись за дозволами на розміщення об’єктів торгівлі ще 13.

Регуляторна політика

Постійно здійснюється контроль за реалізацією регуляторної політики, проводиться моніторинг оприлюднення проектів регуляторних актів та оновлення інформаційної та нормативної-правової бази на сайті міської ради. З цією метою на офіційному сайті Новодністровської міської ради оновлюється розділ «Регуляторна політика», в якому сформовані та наповнені необхідною інформацією рубрики: «Планування регуляторної діяльності», «Оприлюднення проектів регуляторних актів», «Відстеження результативності», «Відомості про здійснення регуляторної політики».

Станом на 01.11.2023 року до переліку увійшло 11 регуляторних актів.

Затверджено План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів в місті Новодністровськ на 2023 рік, відповідно до якого в 2023 році заплановано розробити 4 регуляторні акти (рішення Новодністровської міської ради від 29.11.2022 року № 182).

Щомісяця здійснюється моніторинг розвитку промислового комплексу міста. Промисловий потенціал фактично представлений чотирма підприємствами: ДКП Управління «Тепловодоканал», ТВФ «ТРІО», ПП «Мітакс» та ТОВ «Лінгокомсервіс»).

Благоустрій

Протягом 2023 року реалізовувались заходи Програми «Благоустрій та поводження з твердими побутовими відходами Новодністровської ТГ на 2023-2024 роки». На виконання заходів з міського бюджету використано 5 502,5тис.грн.

Протягом січня ‑ вересня 2023р. укладено 3 договори на послуги з благоустрою території м.Новодністровськ (прибирання та підмітання вулиць, місць загального користування, скверів, догляд та утримання громадських місць) на загальну суму 3 330,0тис.грн.

З метою забезпечення належного санітарного стану міста здійснювались заходи з вивезення крупногабаритних відходів на суму 98,9тис.грн.

Укладено договір на технічне обслуговування системи вуличного освітлення на загальну суму 199,0тис.грн. За рахунок даних коштів проводились заходи щодо забезпечення безперебійного функціонування систем вуличного освітлення. За даним договором проведені роботи: заміна світильників: консульних-41шт., ЛЕД -36шт., вуличних – 7шт., ламп натрієвих – 15 шт.,ламп світлодіодних -25 шт., ламп газорозрядних- 10шт. Встановлення електронного таймера та модульного контактора . проводились роботи щодо відновлення пошкодженого кабелю протяжністю 30м. Заміна розеток-5 шт та вимикачів – 3шт. Встановлення кріплень світильників (анкера)-11шт, дюбелів - 30шт. Проводились роботи щодо кріплення дротів ремінцем затяжним (110 шт.). Також проведена заміна одного щитка з встановленням замка.

Крім того закуплено електричну енергію для вуличного освітлення на загальну суму 600,0тис.грн.

Шляхом проведення тендерної процедури укладено договір на обслуговування міського кладовища на загальну суму 199,0тис.грн. За рахунок цих коштів здійснюються заходи: вивіз ТПВ, доставка води у ємкість та фарбування ємності, косіння трави, прибирання механізованим способом (трактором) прилеглої території. Крім того, проведено роботи із поточного ремонту господарської будівлі на території кладовища; ремонту, фарбування та встановлення лавок; ремонту бордюрів; підсипки пішохідних доріжок щебнем; встановлення флагштоків на могилах загиблих воїнів.

Значна увага у 2023 році приділялась озелененню території міста та створенню сучасних зон відпочинку. Для виконання цих робіт укладено 8 договорів на різні види робіт:

  • забезпечено утримання в належному стані зелених газонів та зелених насаджень (косіння трави, вивезення сухою, стрижка кущів) на загальну суму 400,0тис.грн.
  • постійний захист, догляд за зеленими насадженнями міста, підготовка квітникової продукції, облаштування та відновлення вже існуючих клумб, газонів, систематичний догляд за ними, постійний догляд за станом скверу міста на загальну суму 199,0тис.грн.
  • вирізка плодових дерев, сухостою, пошкоджених та аварійних дерев, розчистка чагарників. Дані роботи проводила спеціалізована організація без залучення бюджетних коштів. На послуги з омолодження дерев витрачено 27,3тис.грн. Для видалення залишків рослин (корчування пнів) залучалась спеціалізована техніка, на даний вид послуг витрачено кошти у розмірі 165,5тис. грн.
  • з метою приведення зелених зон у належний стан та їх підготовки до висаджування нових сучасних дерев проведені роботи з вирівнювання поверхонь територій, прилеглих до вулиць Паркова, Дружби, Куреньова та Буковинська. На даний вид послуг витрачено 146,7тис.грн. Зелені зони даних вулиць оформлені новими зеленими насадженнями, а саме висаджені сакури канзан, катальпи штамповані, Клен Фрімана, лаванда Хідкот, Спірея Голдфлем.
  • проведені роботи щодо встановлення системи поливу, мульчування території галькою, оздобленню газонним покриттям на клумбах, прилеглих до вулиці Куреньова. Загальна сума послуги з посадки дерев та кущів склала 490,0тис.грн.
  • для завершення зовнішнього вигляду клумби та з метою її захисту зі сторони проїжджої частини встановлена огорожа (габіон), на послугу витрачено суму 46,8тис. грн. та на матеріали 98,2тис.грн.
  • для оформлення зон відпочинку придбані лавки в кількості 20 шт. на загальну суму 54,0тис.грн.

Значна увага протягом останніх років приділяється регулюванню чисельності безпритульних тварин гуманними методами, а саме на проведення поетапної стерилізації, вакцинації та чипування безпритульних тварин з поверненням їх до попереднього мешкання (укладання договору на проведення зазначених послуг) та забезпечення функціонування пункту тимчасового утримання тварин на даний напрямок витрачено 99,0тис.грн.

 

ВІДДІЛ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ

Для задоволення освітніх потреб в місті функціонує мережа навчальних закладів:

Новодністровський опорний заклад загальної освіти «Новодністровська гімназія» Чернівецької області – 34 класи, 838 учнів;

Новодністровський заклад загальної середньої освіти ІІ-ІІІ ступенів Новодністровської міської ради Чернівецької області 12 класів, 290 учнів;

Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Радість» – 9 груп, 181 вихованець;

Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Ромашка» – 7 груп, 131 вихованець.

Новодністровський будинок дитячої творчості – 12 гуртків, 328 вихованців.

Середня наповнюваність класів 24,5 учні, середня наповнюваність груп 19,5 вихованців.

Освітній процес забезпечують 147 педагогів, потреби з функціонування навчальних закладів забезпечує 104 технічні працівники.

 

ФІНАНСУВАННЯ

З початку року видатки на утримання закладів освіти міста в цілому склали 42 473,6тис.грн. З них:

на заробітну плату ‑ 17 925,7тис.грн.;

на продукти харчування ‑ 982тис.грн.

на оплату медикаментів ‑ 16,9тис.грн.

на оплату теплопостачання ‑ 4 913тис.грн.

на оплату водопостачання ‑ 305,5тис.грн.

на оплату енергоносіїв ‑ 1 231,7тис.грн.

на оплату за вивіз сміття ‑ 64,6тис.грн.

оплата послуг, крім комунальних, ‑ 296,6тис.грн.

На виплату стипендії обдарованим дітям, грантів, одноразова грошова допомога дітям сиротам, стипендія міського голови у сумі 76,3тис.грн. В цьому році започатковано виплату одноразової допомоги за найвищі результати НМТ – 45тис.грн. за 600 балів та 1,5тис.грн. за кількість балів від 190 до 199 (6 000грн.)

ОЗЗСО «Новодністровська гімназія» отримав 2 тисячі доларів (73 140грн.) від ЮНІСЕФ. За грантові кошти встановлено витяжну систему для харчоблоку та придбано стіл-мийку з тумбою. З міського бюджету профінансовано оновлення приміщення та обіднього залу, за кошти установи придбано частину матеріалів.

Також в цьому році здійснено ремонт харчоблоку ЗЗСО ІІ-ІІІ ступенів, будівельні та розхідні матеріали, холодильник, ролети на вікно для роздачі їжі та двері придбані за кошти місцевого бюджету на суму 149,8тис.грн. Для закладу загальної середньої освіти ІІ-ІІІ ступенів придбано мультимедійний комплекс за 80тис.грн.

З місцевого бюджету виділено 200тис.грн. на закупівлю та встановлення витяжних систем на харчоблоках в ЗДО.

«Класи безпеки». В школах міста обладнано класи безпеки ‑ наочними матеріалами, стендами, макетами, спецодягом. Загальна вартість придбань 230тис.грн.

В ЗДО «Радість» здійснено капітальний ремонт коридору загального користування загальною площею 90кв.м. Вартість проведених робіт за рахунок соціальних коштів склала 500тис.грн.

Опорному закладу міста надана субвенція з державного бюджету на умовах співфінансування на облаштування безпечних умов у закладі загальної середньої освіти в сумі 1 015тис.грн., з місцевого бюджету виділено 435тис.грн.

Протягом 2023 була велика підтримка і благодійних фондів, у тому числі міжнародних: це і грошова допомога, і обладнання, техніка, продукти харчування для ВПО, спорт інвентар, облаштування кімнати психологічного розвантаження та літнього табору NovodCamp тощо. Загальна вартість благодійної допомоги обчислюється на 640,1тис.грн.

Велика увага приділяється національно-патріотичному вихованню, ця робота проводиться якісно на всіх рівнях (у позашкіллі, у дошкільних та загальноосвітніх закладах). 1 вересня 2023 року на базі Новодністровського будинку дитячої творчості відкрито гурток національно-патріотичного виховання. Вперше за багато років придбано спортивно-військову форму для гри «Сокіл» («Джура») на суму 20тис.грн. Також БДТ отримав інвентар для туристичного та національно-патріотичного гуртка у вигляді палаток, спальників, карематів, компасів та багато іншого на суму 29,3тис.грн.

31 липня на базі ЗЗСО ІІ-ІІІ ступенів під патронатом українсько-швейцарського проєкту DECIDE Summer Clubs «Ми вдома – в Україні» розпочав свою роботу літній клуб «NovodCamp». у партнерстві з Цюрихським педагогічним університетом за підтримки Швейцарії, у якій реалізується цей проєкт. Клубу надано набори розвиваючих ігор та книжок, спортінвентар, канцтовари, принтер, обладнання та безкаркасні меблі для облаштування зон відпочинку на відкритому просторі на суму 139тис.грн.

На базі ЗЗСО та ЗДО створені пункти незламності для надання допомоги населенню у разі критичних проблем з енергетикою та опаленням. Всі пункти незламності забезпечені генераторами, запасом палива, аптечками, чайниками, ліхтариками, повербанками.

Маємо здобутки, якими варто пишатися. Сокол Софія учениця Новодністровського опорного ЗЗСО під керівництвом Білоконь Оксани Миколаївни здобула друге місце у конкурсі-захисті учнівських науково-дослідницьких робіт на рівні держави і вперше в історії нашого міста стала лауреатом Президентської стипендії.

Новодністровська початкова школа-філія здобула І місце в І етапі Всеукраїнського заочного конкурсу звітів про роботу роїв Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри "Сокіл"("Джура") молодшої вікової групи та взяли участь у ІІІ Всеукраїнському етапі Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри "Сокіл"('Джура") Джура-23: Котигорошко.

Освітяни міста не залишаються осторонь волонтерської роботи, силами учителів, батьків та учнів проведено ряд благодійних  акцій «Спільними зусиллями». ЗДО міста протягом вересня та жовтня зібрали більше 90тис.грн. на потреби ЗСУ. Безперервно проводиться збір смаколиків та листівок для військових.

 

ЗАКЛАДИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

КНП «Центр первинної медико - санітарної допомоги м.Новодністровськ» 

До складу Центру ПМСД м.Новодністровськ входить амбулаторія загальної практики сімейної медицини. Штатна чисельність Центру ПМСД м.Новодністровськ складає 37 осіб: лікарів – 8 (головний лікар, 5 лікарів ЗПСМ, лікар-педіатр, лікар-терапевт), 18 молодших спеціалістів з медичною освітою, 4 ‑ молодшого медичного персоналу, 7 – іншого персоналу.

З КНП «ЦПМСД м.Новодністровськ» укладено 11 465 декларацій (в тому числі 1 605 декларацій з сільськими мешканцями). З НСЗУ заключено договір про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій на надання медичних послуг за напрямом «Первинна медична допомога», «Супровід і лікування дітей та дорослих з психічними розладами на первинному рівні медичної допомоги».

За 9 місяців 2023 року народилося 25 дітей, померло - 52, (працездатного віку – 11 осіб, пенсійного віку – 41 особа) природній приріст склав -27. Співвідношення рівня народження та смертності визначає негативну динаміку демографічних процесів та від’ємний природній рух населення. Причини смерті: серцево – судинні хвороби – 40 чол., онкологія – 7, органів дихання - 1, інші – 4 чол..

До лікарів амбулаторії за 9 місяців 2023 року здійснено 25 226 відвідувань. За цей період ЛКК Центру ПМСД направило на МСЕК 14 первинних хворих, із них 9 осіб працездатного віку та 5 – пенсійного.

Вперше виявлено 15 онкохворих (за аналогічний період минулого року виявлено – 16)

На обліку перебуває 5 осіб з туберкульозом (2022р. – 4 особи).

За 9 місяців було проведено ЕКГ 1 725-м особам, зроблено 10 667 аналізів. 

В денному стаціонарі розгорнуто 30 ліжок, із них 25 дорослих та 5 дитячих. За даний період проліковано 492 хворих (що склало 3 521 ліжкодень) з них 29 дітей (211 ліжкоднів). Проведено 24 120 маніпуляцій. Профілактичні щеплення проти COVID проведено 147-ом пацієнтам.

Доходи підприємства за 9 місяців 2023 року:

Від НСЗУ надійшло 6 520,6 тис.грн. 

З міського бюджету профінансовано 862,2 тис.грн. на наступні цілі:

  • Заробітна плата (денний стаціонар, премія) – 410тис.грн.
  • Нарахування на заробітну плату - 90тис.грн.
  • Пільгові медикаменти та технічні медичні засоби – 362,2тис.грн.

Централізовано з державного бюджету надійшло матеріальних цінностей на суму 269,5тис.грн.:

  • Вакцини – 54тис.грн.
  • Інші матеріали (контейнери для медичних відходів) – 2,8тис.грн.
  • Холодильники – 212,7тис.грн.

З обласного бюджету, МО «Червоний хрест», іспанського благодійного фонду за 9 місяців надійшло гуманітарної допомоги на суму 1 305,5тис.грн., а саме:

  • Лікарські засоби – 76,7тис.грн.
  • Вакцини – 203,5тис.грн.
  • Засоби індивідуального захисту – 111тис.грн.
  • Інші медичні матеріали – 288,5тис.грн.
  • Дезінфікуючи засоби – 3,2тис.грн.
  • Інші медичні та немедичні засоби (біотуалет, інвалідні візки, генератор, медичне обладнання) – 65,7тис.грн.
  • Основні засоби (електрокардіограф, кисневі концентратори) -556,9тис.грн.

 

КНП «Новодністровська міська поліклініка» 

В складі закладу: лабораторія, рентген-кабінет, фізіотерапевтичний кабінет.

Штатна чисельність 50 працівників: 16 лікарів (лікар терапевт, ендокринолог, хірург, ортопед-травматолог, стоматолог, стоматолог-хірург, 2 гінеколога, офтальмолог, отоларинголог, невропатолог, дерматовенеролог, лікар-лаборант, 2 лікаря УЗД, рентгенолог), 20 молодших спеціалістів з медичною освітою, 6 молодшого медичного персоналу, 8 іншого персоналу.

У 2023р. з НСЗУ заключено договір про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій на надання медичних послуг за напрямом «Поліклінічна допомога населенню в амбулаторних умовах », (пакет 9), «Ведення вагітності в амбулаторних умовах» (пакет 35), «Стоматологічна допомога дорослим і дітям» (пакет 34).

За 9 місяців 2023р. здійснено 28 832 прийомів включно з відвідуваннями хворих вдома.

 З них 4 982 послуги надано мешканцям навколишніх сіл.

Доходи підприємства за 9 місяців 2023 року:

  1.  НСЗУ – 4 181,4 тис. грн. (підстава - звіти НСЗУ за 9 місяців 2022р.: пакет №35 – 66тис.грн, пакет №9 – 4 115,4тис.грн). Згідно з рекомендаціями НСЗУ 85% коштів спрямовується на виплату заробітної плати, 15% ‑ на розвиток підприємства.
  2. Місцевий бюджет – 5 742,4тис.грн. (підстава - Програма фінансової підтримки КНП «Новодністровська міська поліклініка на 2022 ‑ 2023рр.») З них використано:
  • заробітна плата працівників – 4 095,6тис.грн.;
  • оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 1 640,1тис.грн.;
  • виплата пільгових пенсій – 6,7тис.грн.
  1. Інші доходи (платні послуги, орендна плата, благодійні внески тощо) – 1 285,6тис.грн.

Підприємство отримало гуманітарну допомогу на суму 727,5тис.грн. (легеневий вентилятор, генератор, кисневий концентратор, електрокардіограф, дефібрилятор, електростанція з сонячними панелями та інвертором, медикаменти).

Окрім того, підприємством було придбано основних засобів та інших необоротних матеріальних активів на суму 485тис.грн. (електрокардіограф, пароформалінова камера, сухожарова шафа, операційний світильник, металопластикові двері та перегородка, кушетки, офісні меблі, комп’ютерна техніка, кондиціонери) та здійснено поточний ремонт приміщень.

Відділ архітектури, містобудування, земельних відносин та екології

За 9 міс 2023 ріку до відділу надійшло близько ста звернень від фізичних та юридичних осіб щодо забезпечення їх конституційних прав, звернення були опрацьовані. Підготовлено та подано на розгляд сесій 75 проєктів рішень Новодністровської міської ради. Підготовлено 9 розпоряджень міського голови та скликано комісії щодо вирішення різнопланових питань.

З метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян було створено постійно діючу комісію з розгляду скарг та звернень громадян, що мають резонансний характер, або вимагають термінового і комплексного вирішення порушених у зверненнях проблем життєдіяльності територіальної громади. Такі звернення виносяться на розгляд комісії, яка засідає кожну другу середу місяця.

Одним із важливих напрямків діяльності відділу є забезпечення ефективного землекористування шляхом наповнення місцевого бюджету. Станом на 01.10.2023р. діють 137 договорів оренди землі. За вісім місяців поточного року надходження плати за землю склали 4 348,4тис.грн., в тому числі:

  • Податок з власників (юридичні особи) ‑ 1 362,6тис.грн.;
  • Орендна плата з юридичних осіб – 1 513,7тис.грн.;
  • Податок з власників (фізичні особи) – 189,3тис.грн.;
  • Орендна плата з фізичних осіб – 1 282,8тис.грн.

Відділ тісно співпрацює з податковими органами стосовно плати за землю. Також у співпраці з юридичним відділом ведеться претензійна робота щодо відшкодування втрат місцевого бюджету.

З метою недопущення втрат від плати за землю і посилення контролю за своєчасністю залучення до оподаткування землекористувачів було надано запит щодо переліку інформації, необхідної для наповнення даними ІТС «Податковий блок».

Для повного та своєчасного обчислення та контролю за справлянням орендної плати за землю та плати за земельний сервітут надано 7 інформаційних довідок Головному управлінню Державної фіскальної служби у Чернівецькій області щодо укладених договорів оренди землі, внесених змін до договорів оренди землі та договорів встановлення земельного сервітуту

До ГУ Держгеокадастру Чернівецької області направлено 264 запитів щодо надання витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки.

Направлено орендарям оформлених в належній формі для підписання 4 проекти новоукладених договорів оренди землі. Підготовлено 10 проектів додаткових угод до договорів оренди землі щодо їх продовження, припинення, зміни.

Користувачам та орендарям земельних ділянок направлено близько 40 листів про необхідність укладання (поновлення) договорів оренди землі, проведення перерахунку орендної плати за землю, реєстрацію права оренди земельних ділянок, погашення заборгованості з орендної плати за землю, про прибирання сміття тощо.

З метою вирішення непростої ситуації із забезпеченням житлом, в тому числі ВПО, за ініціативи ПрАТ «Укргідроенерго» розпочато і триває реалізація проєкту з будівництва багатоквартирного житлового будинку в м-н «Лісовий». Відділом розроблена технічна документація щодо інвентаризації земельної ділянки, де будуватиметься споруда, та передано ділянку в постійне користування ПрАТ «Укргідроенерго». Підприємством уже розроблена проектна документація, яка наразі перебуває на експертизі.

Також продовжуються роботи щодо реалізації проекту зі спорудження малоповерхової блокованої забудови у м-н «Лісовий» та «Молодіжний». Зокрема, за кошти місцевого бюджету розпочато прокладання мереж водопостачання та водовідведення до вище вказаних земельних ділянок. Триває інтенсивна робота щодо залучення інвесторів-забудовників.

Для покращення загального вигляду центральної частини міста, створення комфортних умов для гостей та мешканців м.Новодністровськ в поточному році спільно з ПрАТ «Укргідропроект» та за фінансової підтримки ПрАТ «Укргідроенерго» розпочаті роботи з реконструкції площі на розі вулиць Буковинської і Подільської.

Проводиться інтенсивна робота щодо впорядкування зовнішньої реклами на білбордах, спорудах, інших носіях та справляння за неї плати до місцевого бюджету. Зокрема, в поточному році погоджено та впорядковано зовнішній вигляд фасадів і благоустрій прилеглої території окремих закладів торгівлі (ТОВ «АТБ-маркет», ТОВ «РУШ» - Магазин «EVA» та інші). Проведено роботу щодо відведення земельної ділянки, погодження зовнішньої реклами для торгової мережі ТОВ «АТБ-маркет», відкриття якого відбулося восени 2023р.

Для обґрунтування довгострокової стратегії планування та забудови території Новодністровської ТГ, міською радою прийнято рішення та розпочато роботи щодо внесення змін до Генерального плану міста Новодністровськ. Розпочато процес із визначення виконавців робіт та триває напрацювання вихідних даних.

Проведені земельні торги у формі електронного аукціону з продажу права оренди на земельну ділянку в м-н «Юність», де вже розпочато будівництво нового комерційного об’єкту з надання послуг населенню.

З метою розвитку бізнесу Новодністровської ТГ ведуться роботи з підготовки 4-ох земельних ділянок комерційного призначення для проведення земельних торгів у формі електронного аукціону з продажу права оренди.

З метою впорядкування спільної карти всіх комунікаційних мереж в місті власникам мереж направлені 15 запитів про надання на адресу міської ради планів (в паперовому або електронному вигляді з нанесеними на них трасами наземного та підземного прокладання мереж, а також новозбудованих (реконструйованих) мереж з вказанням глибини прокладання (для підземних) та висоти (для повітряних ліній) у межах м.Новодністровськ.

28.06.2023р. забезпечено участь працівників відділу в засіданні комісії з питань ТЕБ та НС, де розглядалося питання про забруднення невідомого походження в річці Дністер на прибережній зоні та водного дзеркала. Спільно з іншими держструктурами відділом ведеться робота з розробки заходів запобігання виникненню негативних екологічних наслідків.

Також вздовж річки Дністер (вул.Дністровська набережна) проводиться робота щодо впорядкування благоустрою даної території, а саме видалення самосіву дерев та чагарників.

Продовжується робота у Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва, яка покликана впорядкувати процес будівництва в Україні і через максимальну публічність зробити його прозором. Присвоєно поштові адреси 11 об’єктам нерухомого майна. Видано 2 будівельні паспорти забудови території та 2 містобудівні умови та обмеження для проектування об’єктів будівництва.

 

УПРАВЛІННЯ «ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ»

Управління «Центр надання адміністративних послуг» Новодністровської міської ради працює згідно чинного законодавства та чітко дотримується вимог ЗУ «Про адміністративні послуги».

Через Управління «Центр надання адміністративних послуг» Новодністровської міської ради надається 174 послуги. Це всі адміністративні послуги, що надаються виконавчими органами міської ради, в тому числі послуги УПСЗН, Держгеокадастру. Також, на підставі узгодженого рішення представник Управління «Тепловодоканал» надає послуги в приміщенні  ЦНАПу.

Для зручності в приміщенні ЦНАПу працює термінал для оплати платних послуг, які надаються в Управлінні, а також, можна сплатити комунальні послуги, телефон, інтернет тощо.

За три квартали 2023р. всього надано 7 972 послуги.

З них: реєстрація речових прав – 1 760,

реєстрація бізнесу – 250,

прописка, виписка та видача довідок – 2 441,

послуги соціального характеру ‑ 336,

ДЗК – 58,

послуги ДІАМ – 109.

Також зареєстровано 163 письмових звернень громадян до міського голови.

Систематично надаються консультації внутрішньо переміщеним особам та проводиться робота щодо прийняття та опрацювання заяв власників квартир, які прихистили даних осіб, – 405 звернень.

У серпні 2023р. підписано узгоджене рішення між Новодністровською міською радою та Головним сервісним центром МВС щодо надання транспортних послуг, наразі триває процес підключення до реєстрів.

Проводиться робота щодо можливості надання послуг з реєстрації актів цивільного стану населення в управлінні «Центр надання адміністративних послуг».

 

ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ

Відділом забезпечується функціонування закладів культури:

Новодністровська музична школа (19,28 штатні одиниці, 14,55 педагогічних ставок, 9 викладачів (основних).

В Новодністровській музичній школі навчаються 98 учнів. Плата за навчання складає:

від 270 до 400 гривень у місяць для мешканців Новодністровської ТГ

від 400 до 540 гривень для мешканців інших населених пунктів.

При цьому від сплату за навчання на 100% звільнений 21 учень, на 50% ‑ 7 учнів (в залежності від соціальних категорій) 

Колективом музичної школи забезпечено участь у 9-ох обласних фахових методичних семінарах, майстер-класах тощо; 16-ох курсах підвищення кваліфікації; проведено 2 відкриті уроки і підготовлені 4 методичні доповіді; організовано 10 публічних заходів. Учні музичної школи взяли участь в 48 конкурсах і фестивалях, зайняли в цілому 105 призових місць.

Новодністровський БНДТ «Молодіжний» (7 штатних одиниць, з них одна вакансія, та члени творчих формувань структурних підрозділів).

Структурними підрозділами КО «БНТД «Молодіжний» є аматорські народні колективи та студії: Народний аматорський хор «Калина», Народний аматорський театральний колектив малих форм «Барвінок», Вокально-естрадна студія «Дивоцвіт».

За звітний період проведено 31 захід в реальному часі та віртуально, різноманітні за напрямками, формами і тематикою.

Новодністровська міська бібліотека (1 працівник).

Бібліотечний фонд, складає 11 102 книжки.

Основні показники:

Читачі – 350 (в тому числі 15 дітей ВПО);

Відвідування -3 800;

Книговидача-5 200.

Організовані і проведені три тематичні літературно-мистецькі заходи, забезпечено участь читачів у Всеукраїнському конкурсі, участь в обласному конкурсі публічних бібліотек на кращий бібліотечний захід з промоції книги.  

Новодністровський історичний музей (1 працівник).

Протягом 9-ти місяців 2023р. в історичному музеї організовано експонування пересувних виставок від Українського інституту національної пам’яті «(Не)знана Леся Українка» та «Україна: війна в Європі». Їх відвідали більше 400 осіб. Підготовлено та проведено 5 загальноміських заходів з відзначення урочистих дат; самостійно та у співпраці з колегами організовано 6 історично-просвітницьких заходів.

Функціонування закладів культури забезпечують 3 штатні одиниці централізованої бухгалтерії та 5 штатних одиниць господарської групи.

Протягом звітного періоду на потреби закладів культури використано кошти загального фонду в сумі 4 675,4тис.грн. та кошти бюджету розвитку в сумі 199,1тис.грн.:

3 962,9тис.грн. ‑ заробітна плата з нарахуваннями;

367,3тис.грн. – оплата комунальних послуг та енергоносіїв;

150,7тис.грн. ‑ роботи з оздоблення фундаменту паркану будівлі музичної школи

100тис.грн. ‑ придбання музичних інструментів для музичної школи;

100тис.грн. ‑ придбання меблів для музичної школи;

50тис.грн. ‑ облаштовано меморіальне місце для вшанування пам’яті загиблих героїв;

115тис.грн. ‑ придбання приладів звукового підсилення для БНТД «Молодіжний».

Закладами культури надаються платні послуги:

  • Оренда глядацького залу – два рази на тиждень, по 2 год;
  • Концерти професійних колективів (оренда залу);
  • Батьківська плата за навчання в музичній школі.

СПОРТИВНО-МАСОВА РОБОТА ТА МОЛОДІЖНА ПОЛІТИКА

В КУ «Новодністровська дитячо-юнацька спортивна школа» впродовж року проходив навчально-тренувальний процес, відділом молоді і спорту організовані спортивно-масові заходи на території міста та виїзди спортсменів за його межі. Загалом було проведено 23 міських спортивних заходи. Серед них:

  • Турнір з футзалу на підтримку ЗСУ серед дорослих та дітей;
  • Чемпіонат Дністровського району з футзалу серед дорослих;
  • Відкритий турнір з шахів серед дорослих та дітей;
  • Товариські зустрічі з баскетболу та волейболу;
  • Відкритий турнір з настільного тенісу серед юнаків та дорослих;
  • Турнір з футболу «Під мирним небом» серед юнаків 2012/13 р.н.;
  • Відкритий Чемпіонат міста з пауерліфтингу та жиму лежачи.

Всі спортивно-масові заходи були благодійними, зібрані кошти направлені на потреби ЗСУ.

Транспортом міської ради та дизельним пальним (на загальну суму 20 тис.грн.) забезпечено більше 20 виїздів спортсменів на обласні, регіональні та всеукраїнські змагання:

  • Кубок України з веслування на байдарках і каное;
  • Відкритий Чемпіонат м.Чернівці з панкратіону;
  • Кубок України з веслування на байдарках і каное (веслування стоячи SUP), дорослі;
  • ІІ Всеукраїнський турнір з футзалу «Winter Sataniv cup 2023»;
  • Чемпіонат з пауерліфтингу;
  • Всеукраїнський дитячий футбольний турнір «Кубок майбутнього 2023»;
  • Щорічний турнір з футболу «Зорі Карпат 2023»;
  • Відкритий кубок Вінницької області  з веслування на байдарках і каное серед юнаків та дівчат;
  • Благодійний футбольний турнір «Золота осінь 2023».

До Дня фізичної культури та спорту кращі спортсмени міста отримали щорічну стипендію міського голови (2 000грн.): Нараєвський Володимир за ІІ-місце на Чемпіонаті України серед старших юнаків з веслування на байдарках і каное (м.Умань), Мороз Світлана за І-місце в Чемпіонаті України з класичного пауерліфтингу серед ветеранів (м.Львів).

Новодністровською міською радою виділено 200тис.грн для будівництва роздягальні для спортсменів відділення веслування на байдарках і каное КУ НДЮСШ. Наразі визначено виконавця, проект перебуває на етапі виготовлення.

Молодіжна політика. Триває організаційна робота щодо оновлення складу Молодіжної ради при Новодністровській міській раді. Ініціативною молоддю розроблено план роботи та проведення заходів до кінця року, згідно якого вже були проведені 3 тренінги, семінар та благодійний перегляд відеофільму для молоді.

 

СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ НАСЕЛЕННЯ

УПРАВЛІННЯ ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ

Станом на 01.10.2023р. управлінням праці та соціального захисту населення Новодністровської міської ради проведена наступна робота:

 

1. За рахунок державного бюджету нараховано та виплачено:

1)Державні соціальні допомоги (наростаючим підсумком):

  • сім’ям з дітьми на суму 3 883,5тис.грн.,
  • малозабезпеченим сім’ям – 1 335,6тис.грн.,
  • особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю – 3 465,2тис.грн.,
  • дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме – 50,4тис.грн.,
  • на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування у прийомних сім’ях ‑ 87,9тис.грн.,
  • особі, яка проживає разом з особою з інвалідністю І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу – 297,4тис.грн.,
  • допомогу внутрішньо переміщеним особам на проживання – 12 745,0тис.грн.,
  • державну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю – 736,9тис.грн. (середньомісячна кількість отримувачів 39),
  • тимчасову державну соціальну допомогу непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату – 27,3тис.грн.

2)Компенсації громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи

  • на пільгове забезпечення продуктами харчування – 339,8тис.грн.,
  • щорічну допомогу на оздоровлення 14,2тис.грн.,
  • додаткову відпустку – 185,5тис.грн.

3)Професійну адаптацію 1 члена сім’ї загиблого Захисника України на суму 6,4тис.грн.

4)Реабілітацію дитини з інвалідністю на суму 15,6 тис. грн.

5)Грошову компенсацію замість санаторно-курортної путівки особі з інвалідністю ‑ 0,55тис.грн.

 

2. За рахунок бюджету міської територіальної громади виплачено :

1)Компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги та компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі (наростаючим підсумком) на суму 70,1тис.грн.

2)Відшкодування витрат надавачу телекомунікаційних послуг за надані пільги з абонементної плати за користування телефоном на суму 0,6тис.грн.

3)Надання одноразової матеріальної грошової допомоги на лікування 46 мешканцям громади на суму 118,8тис.грн.

4)Надання щомісячної одноразової матеріальної грошової допомоги 10 членам сімей загиблих Захисників України на суму 187,5тис.грн.

5)Надання одноразової матеріальної грошової допомоги на поховання особи, яка не досягла пенсійного віку та на момент смерті не працювала, не перебувала на службі, не зареєстрована у Центрі зайнятості, 5 особам, які зобов'язались поховати померлих ‑ 23тис.грн.

6)Надання щомісячної одноразової матеріальної грошової допомоги 6 особам, які мають статус «Почесний донор України» на суму 16,2тис.грн.

7)Надання одноразової матеріальної грошової допомоги з нагоди дат чи подій 277 мешканцям на суму 296,1тис.грн.

 

Також:

1.Опрацьовано 345 звернень за різними видами державної соціальної допомоги.

2.Опрацьовано 115 рекомендацій, наданих Мінфіном України, щодо перевірок наданої заявниками інформації відповідності вимогам законодавства.

3.Прийнято 81 рішення про надання соціальних послуг в КУ «Центр надання соціальних послуг Новодністровської міської ради».

4.Видано 28 направлень на медико соціально-експертну комісію для встановлення групи інвалідності.

5.Надано 22 направлення для забезпечення технічними засобами реабілітації та протезно-ортопедичними виробами.

6.Здійснено видачу 23 різних посвідчень.

7.Опрацьовано 13 звернень громадян до управління та на урядову гарячу лінію.

8.Обліковано 55 осіб з інвалідністю, 4 учасників бойових дій, 5 громадян, віднесених до категорії 1, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи для отримання санаторно-курортного лікування.

9.Забезпечено виплату грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування 9 особам.

ЦЕНТР НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ

Станом на 28.09.2023 року на обліку у відділеннях КУ «Центр надання соціальних послуг Новодністровської міської ради» (далі – Центр) перебуває 413 громадян. Отримувачами соціальних послуг на безоплатній основі є 342 особи. 68 чоловік обслуговуються за диференційованою платою та 3 особи – за повну оплату.

Соціальні робітники надавали соціальні послуги догляд вдома:

допомоги у веденні домашнього господарства,

допомоги у самообслуговуванні,

допомоги в організації взаємодії з іншими фахівцями та службами (виклик лікаря, відвідування в закладах охорони здоров’я),

допомоги в оформленні документів тощо.

Кількість відвідувань соціальними робітниками своїх підопічних ‑ 2 789. Відповідно до затверджених графіків відвідування здійснювалися від 2 до 5 разів на тиждень.

На виконання міської цільової програми «Турбота» організовано видачу матеріальної допомоги в сумі 28,8тис.грн.

Працівниками відділення соціальної роботи у громаді пройдено онлайн–тренінг, онлайн-курс та онлайн-навчання.

Відділення надання адресної натуральної та грошової допомоги забезпечує організацію надання побутових послуг (перукарські послуги, послуги з ремонту одягу та взуття) і натуральної допомоги (гуманітарна допомога у вигляді одягу та взуття б/в, продуктів харчування, засобів гігієни тощо) малозабезпеченим громадянам та ВПО.

На 28.09.2023р. надано послуг перукаря 97 особам у кількості 183 послуги.

Швачка надала послуги 52 особам в кількості 132 послуги з ремонту одягу.

Взуттьовик надала послуги 47 особам в кількості 76 послуг.

Додатково працівники адресного відділення надають послуги внутрішньо переміщеним особам на безоплатній основі.

Центром надання соціальних послуг до співпраці залучаються благодійні, громадські організації для надання різних видів допомог. Співпраця налагоджена з Міжнародним фондом охорони здоров’я та навколишнього середовища «Регіон Карпат», благодійним фондом «Відродження Харківщини - майбутнє України», Партнер УВКБ ООН в Україні «Право на захист» та ін.

Протягом звітного періоду відділенням адресної допомоги було сформовано:

145 наборів за сприяння фонду охорони здоров’я та навколишнього середовища «Регіон Карпат».

111 наборів від фонду «Відродження Харківщини – майбутнє України» було надано ВПО

131 продуктовий набір на суму 20тис.грн. (кошти місцевого бюджету) за ініціативи міського голови Наталі Цимбалюк надані постраждалим внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС до свята Трійці

За ініціативи міської влади у Центрі надання соціальних послуг до великодніх свят видали продуктові набори усім громадянам, які зареєстровані у Центрі. Це загалом 330 пакетів на суму 31 930 грн.

Приміщення Центру визначене як місце тимчасового проживання ВПО. З початку повномасштабного вторгнення ним скористалися 124 особи. Наразі в Центрі проживає 12 осіб, з них 2 осіб з інвалідністю, 2 дітей та 4 пенсіонери. В приміщені для ВПО проведено ремонтні роботи, закуплено меблі та проведено сантехнічні роботи ‑ за кошти місцевого бюджету. В березні 2023р. Центр отримав гуманітарну допомогу від чеської благодійної організації «People in Need» на запит Новодністровської міської ради у рамках підтримки ВПО: дві пральні машини, духову шафу, два холодильники, праски, гладильні дошки, фени, електрообігрівачі, бойлер, електрочайники, морозильну камеру, посуд, миючі та гігієнічні засоби, постільну білизну. Набір посуду Центр отримав від Чернівецької обласної організації Червоного Хреста України.

 

Відділення денного перебування. Функціонує група денного догляду для дітей та осіб з інвалідністю, фольклорний гурт «Співочі бабусі», театральний гурток, тренажерний зал з пріоритетом лікувальної фізкультури, де проводяться консультативні заняття для пенсіонерів та осіб з інвалідністю. На постійній основі відвідують 10 дітей з інвалідністю, з якими працюють вчитель-реабілітолог, асистент вчителя-реабілітолога, логопед, практичний психолог та керівник музичний.

Святковий захід з подарунками (за кошти Центру) і розвагами проведено до Дня захисту дітей.

В липні спільно із Соціальною благодійною організацією СОС «Дитячі містечка» проведено захід для внутрішньо переміщених осіб, які проживають у Новодністровській ТГ.

В рамках благодійної загальноміської акції «Готуємось до школи разом» спільними зусиллями, зібрали 38 наборів з канцелярією для дітей, яким потрібна стороння увага та допомога.

СЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙ

На первинному обліку служби у справах дітей перебуває 22 дитини, з них 13 дітей-сиріт та 9 дітей, позбавлених батьківського піклування (одна з них отримала статус у 2023 році).

На вторинному обліку служби перебувають 1 дитина-сирота та 4 дитини, позбавлені батьківського піклування, які прибули з інших адміністративно-територіальних одиниць.

У місті функціонує 2 прийомні сім’ї, в яких виховується 1 дитина-сирота та 1 дитина, позбавлена батьківського піклування.

Здійснюється облік дітей, які проживають у сім’ях, що опинилися в складних життєвих обставинах. У м.Новодністровськ таких сімей 6, в них виховується 15 дітей.

15-ом дітям надано статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, цих дітей взято на облік служби у справах дітей та надано комплекс соціальних послуг при КУ «Центр надання соціальних послуг м.Новодністровськ».

Службою забезпечується своєчасне внесення даних до ЄІАС «Діти».

За клопотанням служби у справах дітей органом опіки та піклування оформлено погодження на виїзд за межі України на час воєнного стану двох статусних дітей, які перебувають на обліку служби.

Спільно з відділенням соціальної роботи в громаді проводиться інспектування сімей, які перебувають на обліку, та сімей, яких за зверненням громадян була потреба відвідати, про що складено 78 актів.

На даний час службою проведено 13 засідань комісії з питань захисту прав дитини, на яких розглянуто 36 питань, підготовлено 44 проекти рішень виконавчого комітету як органу опіки та піклування.

Для подачі до суду підготовлено 3 висновки про виконання батьківських обов’язків.

За кошти місцевого бюджету, завдяки благодійним коштам від підприємств, підприємців, благодійним організаціям та проведеним благодійним акціям здійснені заходи до релігійних та державних свят, в ході яких вручалися подарунки статусним дітям та організовувались розваги. Зокрема, відповідно до Міської програми подолання дитячої безпритульності і бездоглядності в м.Новодністровськ, до новорічно-різдвяних свят, Великодня, Дня захисту дітей, 1 вересня для дітей, які перебувають на обліку служби за кошти місцевого бюджету були придбані подарунки на суму 55,5тис.грн.

КУ «ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ»

«Міський центр професійного розвитку педагогічних працівників» працює вже третій рік. Діяльність Центру забезпечують 4 працівники (2,75 ставки), з 01.10.23 року - 5 працівників (3,25 ставки). Утримується заклад за кошти міського бюджету.

Для ефективного вирішення основних питань діяльності Центру продовжив роботу дорадчий орган - науково-методична рада.

Основними завданнями Центру є сприяння професійному розвитку педагогічних працівників закладів освіти міста, їх психологічна підтримка та консультування.

Протягом звітного періоду Центром було проведено 42 засідання професійних спільнот, 20 інструктивно-методичних нарад, 10 семінарів, 19 занять за Програмою професійного розвитку, 42 індивідуальних та 35 групових консультувань. Центр інформував педагогів освітніх закладів міста про перелік курсів з підвищення кваліфікації на різних освітніх платформах, сприяв їх участі у заходах різних рівнів (всеукраїнських, міжрегіональних, обласних) тренінгах, конференціях, семінарах, круглих столах, виставках, форумах, нетворкінгах, аукціонах педагогічних інновацій, вебінарах тощо.

Центр здійснює координацію діяльності 16-ох професійних спільнот педагогічних працівників освітніх закладів міста.

Особлива увага приділялася Центром наданню консультативної підтримки педагогічним працівникам з питань планування та визначення траєкторії власного професійного розвитку; впровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти, нових модельних навчальних програм, організації освітнього процесу; викладання навчальних дисциплін; організації та проведення атестації педагогічних працівників; участі у сертифікації, методичних аукціонах педагогічних інновацій та наданню допомоги педагогам у підготовці до фахових конкурсів «Педагог року», «Педагог-новатор», конкурсах авторських програм, посібників, конкурсів - оглядів тощо.

Із метою представлення кращих напрацювань педагогічних працівників закладів дошкільної освіти, популяризації творчих здобутків Центром проведено міський Вернісаж методичної творчості, у якому взяли участь 25 вихователів дошкільних закладів міста. Один із методичних проєктів було представлено від освіти міста на Регіональний методичний аукціон педагогічних інновацій.

За результатами І етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів та соціальних педагогів від міста представлено корекційно- розвиткову програму для дітей старшого дошкільного віку практичного психолога ЗДО «Радість» Кирилюк Ю.Д., яку було схвалено обласною Експертною комісією науково-методичного центру практичної психології та соціальної роботи Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області та рекомендовано для використання.

У травні 2023 року на базі ЗДО «Ромашка» було проведено огляд-конкурс на кращий дитячий майданчик.

Центр систематично здійснює науково-методичний супровід організації та проведення атестації педагогічних працівників. 24 педагоги підтвердили свою педагогічну кваліфікацію.

За результатами освітньої діяльності та за високий рівень результатів учнів у національному мультипредметному тесті-2023 науково-методичною радою Центру визначено педагогів для занесення їх до обласної галереї «Світочі педагогічної майстерності»: Лазаренко С.М., Білоконь О.М., Кирилюк Ю.Д., Гульчак Л.В.

Центр здійснює психологічну підтримку педагогічних працівників, постійно оновлюється рубрика сайту «Психологічна підтримка педагога».

Протягом 2023р. Центром організовано участь педагогів у 8 освітніх  моніторингах.

За ініціативи Центру у рамках Олімпійського тижня проведено легкоатлетичний забіг, у якому взяли участь понад 200 учасників - учнів освітніх закладів міста.

За підсумками навчального року організовано та проведено свято вшанування юних обдарувань та їхніх наставників, де було нагороджено 62 учнів, 43 педагогів та 5 учнівських команд.

Центр продовжує співпрацю з Державною службою якості освіти та Інститутом післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, а це дає можливість залучати провідних фахівців даних закладів до проведення спільних з Центром заходів з неформальної освіти, які підтверджуються сертифікатами Центру.

Педагогічні працівники Центру протягом року були постійними учасниками семінарів-нарад, вебінарів та конференцій, що відбувалися в дистанційному форматі на базі Інституту модернізації змісту освіти, Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, Державної служби якості освіти, Українського інституту розвитку освіти.

Працівники Центру постійно долучалися до всіх міських заходів.

Інформація про діяльність Центру постійно висвітлюється на сайті КУ «МЦПР ПП» та на сторінці «Фейсбук».

ЮРИДИЧНИЙ ВІДДІЛ

здійснює правове забезпечення діяльності органів місцевого самоврядування.

На виконанні у відділі за звітний період перебувало більше ста документів вхідної кореспонденції та підготовлено близько ста документів вихідної кореспонденції.

Вивчено та погоджено проєкти рішень сесії міської ради та виконавчого комітету, що виносились на розгляд.

Розроблено/перевірено та зареєстровано більше 150 договорів.

Підготовлено 44 розпорядження міського голови.

Підготовлено 57 проєктів рішень виконавчого комітету.

Проводилася активна участь у роботі адміністративної комісії.

Підготовлено значну кількість процесуальних судових документів.

Видано 4 свідоцтва про право власності на нерухоме майно (квартири), також видано 2 дублікати свідоцтв про право власності на нерухоме майно (квартири).

Підготовлено ряд позовних заяв, заперечень/відзивів, пояснень, апеляційних та касаційних скарг у справах, зокрема, які розглядалися / розглядаються в кількості 18 документів.

Участь у судових засіданнях:

Підготовлено три позови до Господарського суду до ТОВ «Енергопром» про стягнення заборгованості з орендної плати за три земельні ділянки на загальну суму 2 792,7тис.грн. Позови задоволено на користь Новодністровської міської ради.

На стадії підготовки три позовні заяви до Господарського суду Чернівецької області щодо стягнення заборгованості за оренду майна комунальної власності на загальну суму 120 000грн.

До Дністровської окружної прокуратури направлено лист щодо здійснення в суді представництва Новодністровської міської ради в зв’язку з порушенням інтересів та звернення з позовом про стягнення коштів за оренду земельних ділянок, де розташоване майно а його власники ухиляються від укладення договорів оренди на загальну суму 1 188 142,25 грн.

Участь у судових засіданнях Новодністровського міського суду по семи справах про визнання фізичної особи недієздатною, встановлення опіки та призначення опікуна, де заінтересованою особою виступає Новодністровська міська рада.

Участь в розгляді Господарського суду Чернівецької області справи за позовом ТОВ «Промелектромонтаж» до Новодністровської міської ради про визнання права власності на самочинно збудоване майно.

Участь у Господарському суді Чернівецької області, де на стадії розгляду перебуває позовна заява щодо ФОП Сандуляка В.І. до Новодністровської міської ради про визнання недійсним та скасування рішення міської ради «Про відмову у продовженні договору оренди землі».

Участь у судових засіданнях Сокирянського районного суду Чернівецької області щодо розгляду справи про заміну опікунів та розгляду справи за позовом А.Є.Рябої до Новодністровської міської ради про визнання права власності на самочинно збудоване майно.

Завданням державної виконавчої служби є своєчасне, повне і неупереджене примусове виконання рішень, передбачених законом. Тому юридичний відділ співпрацює з відділами ДВС щодо виконання рішень судів, систематично направляє накази/виконавчі листи про примусове виконання рішень.

АРХІВНИЙ ВІДДІЛ

В цілому за 9 місяців поточного року оправлено та підшито 204 одиниці зберігання та закартоновано 50.

Оформлено чотири описи 436 одиниць зберігання. Прийнято на державне зберігання документи у кількості 136 одиниць зберігання.

Надано методичну допомогу у розроблені номенклатури справ відділу культури та фінансового управління міської ради, погоджено з Експертно-перевірною комісією облдержархіву.

Схвалено Положення про експертну комісію та Положення про архівний підрозділ відділу культури, Положення про експертну комісію ДКП «Управління «Тепловодоканал». 

Виконано 363 запити, 80 майнових довідок.

На особистому прийомі прийнято 270 громадян.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора